Ook niet onbelangrijk!Verzending en retourbeleid

Verkoop van alcoholische dranken geschied uitsluitend aan personen van 18 jaar en ouder.

Verzending (Nederland)

Onze bieren worden voor verkoop opgeslagen op 15 graden celcius. Uiteraard doen we altijd onze uiterste best om ze op zo’n veilige en goed mogelijke manier te versturen. Daarom verzenden we in principe alleen binnen Nederland. In overleg is verzending naar andere landen mogelijk, maar het risico is dan voor de klant.

Zorgvuldig verpakt

We verzenden uitsluitend bier in blik. Hierdoor zijn de bieren weerbaarder en blijven ze beter houdbaar. Dit geheel gaat in een kartonnen doos met materiaal om eventuele schokken extra te absorberen. Door feestdagen kan besloten worden de bestelling een dag later te versturen.

Afhalen in Aalsmeer

Indien men kiest voor afhalen in Aalsmeer, sturen we je zo snel mogelijk een extra e-mail met de mogelijke afhaaltijden; meestal is dit zodra we de bestelling klaar hebben staan. Over het algemeen is afhalen tussen 15:00 uur en 19:00 uur. Afhalen is op ons privéadres dus dit kan mogelijk afwijken.

We verzoeken je de afhaaltijd altijd op voorhand aan ons door te geven.

Afhalen is op dit adres, uitsluitend op afspraak via info@blauwehert.nl:

Duikerstraat 38
1432JW AALSMEER

Let op! Op de afhaallocatie hebben we beperkte voorraad; aanpassingen in de bestelling zijn dan niet altijd meer mogelijk.

Wat is de garantie?

Onze bieren worden voor verkoop opgeslagen op 15 graden celcius. regelmatig vindt altijd een extra kwaliteitscontrole plaats, waarna de bieren op professionele wijze worden verpakt. Als u van mening bent dat de bestelling niet aan de kwaliteitsverwachting voldoen, dan kunt u een e-mail sturen naar info@blauwehert.nl met in de bijlage een foto met daarop duidelijk zichtbaar de tekortkoming. Wij zullen dan contact met je opnemen over een passende oplossing.

Bieren dienen niet te warm bewaard te worden. Dit staat ook altijd op de verpakking. Het te warm bewaren van bier kan ervoor zorgen dat er overmatig schuim en koolzuur vorming plaatsvindt. Bewaar je bier altijd koel, donker en rechtop.

Retourbeleid

Ruilen of retourneren

De consument heeft niet de mogelijkheid om bij aankoop van producten zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden. De consument kan de geleverde bieren en soortgelijke producten niet retourneren tenzij er duidelijk sprake is van een beschadiging. Neem hiervoor altijd contact met ons op, zodat we het probleem in goed overleg kunnen oplossen.

Hoe kan ik de bestelling retourneren?

Niet levende materialen kun je binnen 14 dagen bedenktermijn retourneren naar ons. Retourneren is op eigen kosten. Om de retour het snelste te verwerken kun je je bestelnummer toevoegen bij het pakket. Houd het verzendbewijs bij de hand totdat je bericht hebt ontvangen dat de retour is bezorgd bij ons. Zonder bewijs en zonder ontvangst kunnen wij een retour niet verwerken. Zodra we de retour ontvangen hebben wordt deze verwerkt en jouw geld binnen 14 dagen dagen teruggestort. Als je iets retour stuurt, dan kan dit het beste via POSTNL worden gedaan.

“Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar je bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen herroeping

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaardlevering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

Alleen niet gebruikte materialen kunnen retour. Hieronder vallen ook opgemaakte potten. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.”

Klachtenafhandeling

Uiteraard doen we ons uiterste best om een perfect service te leveren, maar er kan natuurlijk wel eens iets mis gaan. Om eventuele klachten zo snel mogelijk te verhelpen kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan het beste via ons contactformulier. Binnen 14 dagen kan je een inhoudelijke reactie van ons verwachten.

Als we je klacht niet naar tevredenheid hebben afgehandeld kun je je klachten voorleggen aan de geschillencommissie voorleggen middels het Europees ODR Platform.